- - IC Backend account
- - Syntax Error "ongeldig token"
- - Cannot detect current Software!
- - Een wit scherm bij het starten van de installatie.
- - Warning: fsockopen() [function.fsockopen]
- - Multistore instellingen
- - Duplicate entry '???' for key 1
- - Table '???' doesn't exist
- - Access denied for user 'apache'@'localhost'
- - Fatal error has occured
- - 500 - Internal Server Error
"Cannot detect current Software!" is de melding die gegeven wordt als ons script op bepaalde bestanden van de webshop controleert, maar deze niet gevonden worden.
De vertoning van d emelding kan meerdere oorzaken hebben:
- De plug-in of webshop is corrupt en lijkt niet correct te zijn geüpload.
- Er zijn core bestanden/mappen van de webshop hernoemt (hebben een andere naam).
- De versie van de webshop is niet compatible met onze versie van de plug-in.
Ons advies om bovenstaande problemen op te lossen is:
- Controleer de webshop. Werkt alles volledig en naar behoren? Mogelijk zal een nieuwe installatie moeten uitgevoerd worden van de webshop.
- Controleer core bestanden/mappen van de webshop, is de /admin/ map of /admin.php hernoemt? Om de installatie door te laten gaan is het belangrijk dat deze bestanden tijdelijk weer de correcte naam krijgen. Na de installatie van de iDEAL Checkout plug-in kunnen de mappen/bestanden weer de oude naam krijgen.
- Is de versie van de webshop vergroot met 1 (vb: WebShopSoftware 2.5 (oude webshop) naar WebShopSoftware 3.0 gegaan na update), dan is het mogelijk dat de plug-ins van ons niet meer werken. Neem dan contact op met info@ideal-checkout.nl en vraag wat de mogelijkheden zijn om de plug-in te updaten.
Zie ook: