- - No accesstoken could be created, check configuration
- - Sandbox (Test) of Productie (Live) Omgeving
- - Refresh Token
- - Signing Key
- - Access Token
- - Basic gateway settings
- - Configuration bestand
- - Unknown response received from Rabo Smart Pay (See logs).
- - Update Cipher Suite - Februari 2022
- - Server cipher suites
- - Configuratie
- - IP-Adres whitelisting
- - Authenticatie errors
- - Webhook URL
- - Smart Pay error codes
1. Nadat de Rabo Smart Pay door de Rabobank is geactiveerd, krijgt je de beschikking over het Rabo Smart Pay Dashboard. Je logt in op het dashboard via je bankpas of Rabo online key-pas en de Rabo Scanner. Het Dashboard is te benaderen via: www.rabobank.nl/omnikassa "ga naar uw Rabo Smart Pay Dashboard".
2. Klik in het menu op item "Beheer";
3. Klik onderste menu op item "Webwinkels";
4. Scroll naar beneden tot je verkooppunten, klik op acties achter het verkooppunt;
5. Klik in het menu op "Webwinkel sleutels" -> Bewerk;
6. Kopieer "Refresh Token" en uw "Signing key" voor het aanmaken van een configuratiebestand;
LET OP: Maak gebruik van de kopieer knoppen in het overzicht, dit is de beste manier om hem volledig te kopieren. Deze heb je nodig voor een correcte configuratie van de betaalmethode.
7. Doorloop de iDEAL Configuratie Wizard met de TESTMODUS op "NEE" (live) en kopieer de volledige inhoud.
8. Open het configuratie bestand van de gewilde betaalmethode (FTP: /idealcheckout/configuration/); en vervang de VOLLEDIGE inhoud met het resultaat van de Configuratie Wizard.
9. Het script is nu geconfigureerd om LIVE (echte) betalingen te ontvangen;
10. Herhaal de stappen 7 en 8 voor overige betaalmethoden;
LET OP
De webhook van de Rabo Smart Pay moet je handmatig invoeren.
Deze kun je instellen op het dashboard van de Rabo Smart Pay
Stel deze in op:
www.domein.nl/idealcheckout/report.php
www.domein.nl is hierbij jouw website.