- - No accesstoken could be created, check configuration
- - Sandbox (Test) of Productie (Live) Omgeving
- - Refresh Token
- - Signing Key
- - Access Token
- - Basic gateway settings
- - Configuration bestand
- - Unknown response received from Rabo Smart Pay (See logs).
- - Update Cipher Suite - Februari 2022
- - Server cipher suites
- - Configuratie
- - IP-Adres whitelisting
- - Authenticatie errors
- - Webhook URL
- - Smart Pay error codes
Onderstaande informatie betreft een voorbeeld/demo van het configuration-bestand dat je vindt in de volgende map: ../idealcheckout/configuration/.
Open hiervoor een configuratie bestand, bijvoorbeeld ideal.php:
--------------------------------------------------------------
// Refresh Token
$aSettings['REFRESH_TOKEN'] = 'HIER STAAT UW EIGEN UNIEKE HELE LANGE KEYCODE/TOKEN';
// Signing Key
$aSettings['SIGNING_KEY'] = 'HIER STAAT UW EIGEN UNIEKE CODE/KEY';
// Use TEST/LIVE mode; true=TEST, false=LIVE
$aSettings['TEST_MODE'] = false;
// Basic gateway settings
$aSettings['GATEWAY_NAME'] = 'Rabo Smart Pay - UW GEKOZEN BETAALMETHODE';
$aSettings['GATEWAY_WEBSITE'] = 'http://www.rabobank.nl/';
$aSettings['GATEWAY_METHOD'] = 'UW GEKOZEN BETAALMETHODE-omnikassa-v2';
$aSettings['GATEWAY_VALIDATION'] = false;
--------------------------------------------------------------