- - No accesstoken could be created, check configuration
- - Sandbox (Test) of Productie (Live) Omgeving
- - Refresh Token
- - Signing Key
- - Access Token
- - Basic gateway settings
- - Configuration bestand
- - Unknown response received from Rabo Smart Pay (See logs).
- - Update Cipher Suite - Februari 2022
- - Server cipher suites
- - Configuratie
- - IP-Adres whitelisting
- - Authenticatie errors
- - Webhook URL
- - Smart Pay error codes
Deze melding geeft aan dat er geen accesstoken gegenereerd kon worden. Dit ligt waarschijnlijk aan een foutieve configuratie of een niet actief zijnde Smart Pay account.
Controleer hiervoor de volgende zaken met het configuratie bestand op je FTP-omgeving ../idealcheckout/configuration:
- Controleer de Refresh Token
- Controleer de Signing Key
- Gaat het om de Sandbox of de Production omgeving
- Check of er bestanden bestaan genaamd: ideal.7071b92cbcf67ed60c87608bbfac693d.php (de code kan anders zijn aangezien dit een hash is van het domeinnaam). Als er geen multistore wordt gebruikt kunnen deze bestanden verwijdert worden. Deze bestanden worden geprioriteerd. Voor meer informatie zie: Multistore Instellingen
Waarschijnlijk staan één of meerdere van de bovenstaande gegevens er foutief in.
Wanneer na controle alle gegevens lijken te kloppen, is ons advies om contact op te nemen met de ROK helpdesk over de status van het account.
Zie ook: