iDEAL Checkout wordt PayoCity  voor details klik hier
iDEAL Checkout wordt PayoCity  voor details klik hier

BELANGRIJK: Ervaart u problemen met uitgevoerde betalingen en/of de status hiervan?
Neemt u dan contact op met uw Bank of Betaalprovider. Voor meer informatie, klik: hier.

FAQ specifiek voor Smart Pay

No accesstoken could be created, check configuration

Deze melding geeft aan dat er geen accesstoken gegenereerd kon worden. Dit ligt waarschijnlijk aan een foutieve configuratie of een niet actief zijnde Smart Pay account.

Controleer hiervoor de volgende zaken met het configuratie bestand op je FTP-omgeving ../idealcheckout/configuration:

  • Controleer de Refresh Token
  • Controleer de Signing Key
  • Gaat het om de Sandbox of de Production omgeving
  • Check of er bestanden bestaan genaamd: ideal.7071b92cbcf67ed60c87608bbfac693d.php (de code kan anders zijn aangezien dit een hash is van het domeinnaam). Als er geen multistore wordt gebruikt kunnen deze bestanden verwijdert worden. Deze bestanden worden geprioriteerd. Voor meer informatie zie: Multistore Instellingen

Waarschijnlijk staan één of meerdere van de bovenstaande gegevens er foutief in.

Wanneer na controle alle gegevens lijken te kloppen, is ons advies om contact op te nemen met de ROK helpdesk over de status van het account.

Tags: Accesstoken, Refresh Token, Signing Key, Sandbox, Production
Was dit nuttige informatie?
457 bezoekers vinden dit nuttig.
iDEAL Checkout
F.A.Q.

iDEAL Checkout
F.A.Q.

Snel antwoord op vele vraagstukken en problemen.

 
iDEAL Installatie
Service

iDEAL Installatie
Service

Als u geen verstand heeft van codetaal kunnen wij uw plug-in of script installeren.

 
Technische 
Ondersteuning

Technische
Ondersteuning

Heeft u vragen over de installatie's/configuratie's van onze plug-ins?