- - No accesstoken could be created, check configuration
- - Sandbox (Test) of Productie (Live) Omgeving
- - Refresh Token
- - Signing Key
- - Access Token
- - Basic gateway settings
- - Configuration bestand
- - Unknown response received from Rabo Smart Pay (See logs).
- - Update Cipher Suite - Februari 2022
- - Server cipher suites
- - Configuratie
- - IP-Adres whitelisting
- - Authenticatie errors
- - Webhook URL
- - Smart Pay error codes
Deze kun je terugvinden en bekijken in je Rabobank Dashboard Omgeving
De Refresh Token gebruikt je om een Access Token op te halen waarmee de order aangemeld kan worden bij de Smart Pay
LET OP! De Refresh Token voor de Sandbox omgeving (TEST) is anders dan de productie-omgeving (LIVE). Controleer dus goed welke Signing Key je nodig hebt voor de gewenste omgeving.
De Refresh Token is op onderstaande wijze verwerkt in de ../idealcheckout/configuration:
--------------------------------------------------------------
// Refresh Token
$aSettings['REFRESH_TOKEN'] = 'HIER STAAT UW EIGEN UNIEKE HELE LANGE KEYCODE/TOKEN';
--------------------------------------------------------------