- - No accesstoken could be created, check configuration
- - Sandbox (Test) of Productie (Live) Omgeving
- - Refresh Token
- - Signing Key
- - Access Token
- - Basic gateway settings
- - Configuration bestand
- - Unknown response received from Rabo Smart Pay (See logs).
- - Update Cipher Suite - Februari 2022
- - Server cipher suites
- - Configuratie
- - IP-Adres whitelisting
- - Authenticatie errors
- - Webhook URL
- - Smart Pay error codes
Binnen de Rabo Omnikassa wordt er achteraf een signaal verstuurt via de webhook URL die voor de meeste van de webshop plug-ins de status van de order kan bijwerken. Dit signaal word onder water gestuurd van server naar server, om dit te ondersteunen zijn onder andere "Cipher Suites: nodig, de Rabo Omnikassa ondersteunt een set aan Cipher Suites, deze staan hieronder:
- TLS_ECDHE_RSA_WITH_AES_256_CBC_SHA384
- TLS_ECDHE_RSA_WITH_AES_256_GCM_SHA384
- TLS_ECDHE_ECDSA_WITH_AES_256_GCM_SHA384
- TLS_ECDHE_ECDSA_WITH_AES_256_CBC_SHA384
- TLS_ECDHE_ECDSA_WITH_AES_128_GCM_SHA256
- TLS_ECDHE_RSA_WITH_AES_128_GCM_SHA256
- TLS_DHE_RSA_WITH_AES_256_GCM_SHA384
- TLS_DHE_RSA_WITH_AES_128_GCM_SHA256
Staat op de server die in jouw beheer is geen van de Cypher Suites, dan kan het zijn dat het signaal nooit aankomt op de webshop en worden de statussen van de orders niet bijgewerkt.
Controleer deze Cypher Suites en als geen van de Cypher Suites hier staan, zal er contact moeten worden opgenomen met de Serverbeheerder van de website.