- - No accesstoken could be created, check configuration
- - Sandbox (Test) of Productie (Live) Omgeving
- - Refresh Token
- - Signing Key
- - Access Token
- - Basic gateway settings
- - Configuration bestand
- - Unknown response received from Rabo Smart Pay (See logs).
- - Update Cipher Suite - Februari 2022
- - Server cipher suites
- - Configuratie
- - IP-Adres whitelisting
- - Authenticatie errors
- - Webhook URL
- - Smart Pay error codes
Deze melding wordt weergegeven wanneer de order aangekondigd wordt bij de Smart Pay.
Dit is de tweede stap in het proces voordat de betaling wordt gestart.
Vaak zien wij dat dit te maken heeft met inactieve betaalmethoden, dit kan gecontroleerd worden door de debug modus in te schakelen.
- Navigeer op de FTP-omgeving naar: ../idealcheckout/includes/
- Zoek het bestand -debug.php op
- Hernoem het bestand naar: debug.php en upload hem.
Ververs de transactie in de browser en open op de FTP-omgeving de volgende map:
- ../idealcheckout/temp
- Open daar het laatste log bestand, onderin vindt u de fout wat er optreedt.
Voor foutcodes en hun verklaring; raadpleeg het gerelateerde FAQ item!
Zie ook: