iDEAL Checkout wordt PayoCity  voor details klik hier
iDEAL Checkout wordt PayoCity  voor details klik hier

BELANGRIJK: Ervaart u problemen met uitgevoerde betalingen en/of de status hiervan?
Neemt u dan contact op met uw Bank of Betaalprovider. Voor meer informatie, klik: hier.

FAQ specifiek voor Smart Pay

Unknown response received from Rabo Smart Pay (See logs).

Deze melding wordt weergegeven wanneer de order aangekondigd wordt bij de Smart Pay.
Dit is de tweede stap in het proces voordat de betaling wordt gestart.

Vaak zien wij dat dit te maken heeft met inactieve betaalmethoden, dit kan gecontroleerd worden door de debug modus in te schakelen.

  • Navigeer op de FTP-omgeving naar: ../idealcheckout/includes/
  • Zoek het bestand -debug.php op
  • Hernoem het bestand naar: debug.php en upload hem.


Ververs de transactie in de browser en open op de FTP-omgeving de volgende map:

  • ../idealcheckout/temp
  • Open daar het laatste log bestand, onderin vindt u de fout wat er optreedt.

Voor foutcodes en hun verklaring; raadpleeg het gerelateerde FAQ item!

Tags: unknown response
Was dit nuttige informatie?
402 bezoekers vinden dit nuttig.
iDEAL Checkout
F.A.Q.

iDEAL Checkout
F.A.Q.

Snel antwoord op vele vraagstukken en problemen.

 
iDEAL Installatie
Service

iDEAL Installatie
Service

Als u geen verstand heeft van codetaal kunnen wij uw plug-in of script installeren.

 
Technische 
Ondersteuning

Technische
Ondersteuning

Heeft u vragen over de installatie's/configuratie's van onze plug-ins?