iDEAL Checkout wordt PayoCity  voor details klik hier

iDEAL Checkout wordt PayoCity!

We hebben een frisse look, verbeterde functies en nog meer moois om te ontdekken.

Neem snel een kijkje en laat je verrassen!

Ben je benieuwd en wil je een sneak peak van onze nieuwe website?

PayoCity
No thanks Show me!
iDEAL Checkout wordt PayoCity  voor details klik hier

BELANGRIJK: Ervaart u problemen met uitgevoerde betalingen en/of de status hiervan?
Neemt u dan contact op met uw Bank of Betaalprovider. Voor meer informatie, klik: hier.

Mogelijke fraude iDEAL

Mogelijke fraude iDEAL?

In de afgelopen weken/maanden nemen meer en meer mensen contact met iDEAL-Checkout op over inzicht in mogelijke frauduleuse betalingen. Om te beginnnen. Wij kunnen u hierbij helaas NIET helpen. Veelal, staat er bij een transactie, de omschrijving: "Checkout.com via ING bank". Wij kunnen deze betalingen niet inzien of terugboeken. U zal contact op moeten nemen met Checkout.com en NIET met iDEAL-Checkout. iDEAL-Checkout is een software bedrijf en ontwikkelen technische integraties van betaalmogelijkheden. Wij handelen GEEN betalingen af.

 

 

Bij wie moet u zijn?

Voor het inzien van de betalingen of het assisteren hiermee zou u contact moeten opnemen met de betaalprovider welke de betaling heeft gefaciliteerd. Dit kan bijvoorbeeld zijn: Checkout.com, ING bank, ABN Amro, Rabobank, Sisow, Mollie, Targetpay, Cashflows, Online Paymentplatform etc.


In het geval van "Checkout.com via ING" kunt u het beste hen bereiken via hun support pagina https://www.checkout.com/contact-us, u kunt hen tevens bereiken op het e-mailadres "support@checkout.com".

Of leg de klacht neer bij Currence op mailadres: info@currence.nl


Wat is belangrijkte?

Om de partijen zo goed mogelijk te helpen is het van belang dat u goed omschrijft bij wie u een betaling heeft gedaan, via welke website/url en wat precies de bank is waarmee u heeft betaalt.


Onbekende betaling of transactie?

Komt de betaling/transactie u niet bekend voor of heeft u nooit de betaling/transactie gedaan, dan adviseren we om meteen uw bank te bellen en contact op te nemen met de Politie.


Komt u er nog niet uit?

Als u er nog niet uit komt of u heeft vragen, kunt altijd met ons contact opnemen via email of telefoon, wij leggen het u graag uit waar u WEL moet zijn..

Telefonisch +31(0)522 746 060: maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur
E-mail support@ideal-checkout.nl*: maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur

Telefonisch +31(0)522 746 060: maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur
E-mail support@ideal-checkout.nl*: maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur



Dan nog even het sociale aspect :-)

Daar wij begrijpen dat het heel vervelend is dat u slachtoffer bent geworden van mogelijke fraude, willen wij u er nogmaals op wijzen dat wij als partij hier niets mee van doen hebben. Wij verzoeken u dan ook, dat als u contact opneemt, u zich vriendelijk en netjes gedraagt richting onze medewerkers.

Telefonisch +31(0)522 746 060: maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur
E-mail support@ideal-checkout.nl*: maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00